Sidvisningar förra veckan

21 oktober 2011

På väg hem...

Ja då sitter jag på tåget hem från Stockholm igen. Ska bli skönt att komma hem till älsklingen och huset. :-) Den här veckan har jag 'bara' varit borta onsdag till fredag så man ska inte klaga. Nästa vecka blir dock en lite tuffare vecka, då är jag i Stockholm måndag till fredag för att sen sätta mig på ett tåg till Karlstad och sen hem på söndag. Tråkigt att vara ifrån älsklingen precis hela veckan men jag ska ju iaf få vara med underbara AnnaPanna på helgen. Då ska vi mumsa köttbullar på Ikea och våfflor. Anna, jag och bullen! :-P Det är iaf riktigt fint.

Till helgen blir det lite rensning hemma och sen bara allmänt mys. Ska försöka hinna med att göra ett smycke till en gammal kollegas kompis mamma som ska få det i present. Va ett tag sen men jag ska nog kunna slänga ihop nåt fint!
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar