Sidvisningar förra veckan

23 oktober 2014

Matlåda och bröstpump

Det är vad som följer med i väskan på torsdagar och fredagar när jag åker till jobbet. ;) Andra veckan som jag är igång nu och det är jättekul. Jag tycker det är underbart att få vara hemma med barnen men att dela upp det såhär känns faktiskt optimalt. Spendera tid med barnen och sen även få komma iväg en stund och ha lite 'vuxentid' och få aktivera huvudet på ett helt annat sätt än t.ex. Lego och sandlådelek.

Även Johan tycker det är kanon och allt funkar kanon för honom med Olivia också så det känns bra även för mig. Känner ingen oro eller nåt liknande. Men som sagt bröstpump åker med för att lätta lite på trycket ibland då jag ammar en del av målen. Men det blir sakta men säkert mindre då hon äter lite mat och gröt och har stor aptit på det. Matglad unge!

Idag vart det även en liten lunchpromenad, har en liten runda på 2-2,5 km som jag och Lillemor tog oss runt. Vi har ju en timmas rast och då kan det va skönt att komma ut och sträcka lite på sig, speciellt när det ofta blir den enda rasten under dagen.

Nu är det läggdags för imorrn är det inventering. Som jag längtat! :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar