Sidvisningar förra veckan

7 januari 2016

Veckans träning

Hade egentligen tänkt att jag skulle ha lagt upp veckans träningsplanering i söndags men som vanligt springer dagarna förbi.

Så här ser iallafall veckans träning ut:

Måndag: Styrka hemma
Onsdag: Löpning
Torsdag: Styrka hemma
Lördag: Löpning

Och hittills har jag kört:
Tabata 7x4 min core och armar samt 30 reps/per sida på rumpan i måndags.
Onsdags vart det en löptur på 6,4 km, kändes bra men var lite tufft i kylan. Var ju självklart ute när det var som kallast.
Idag torsdag vart det ett  boxpass på Friskis så det vart även lite kondition på det hela.

Så än så länge håller jag planen och det känns skönt för både kropp och knopp. Min plan är att försöka göra en träningsplanering varje vecka för då är det större chans att träningen blir av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar