Sidvisningar förra veckan

4 februari 2011

Hemma igen.

Nu är jag äntligen hemma, har varit i Stockholm onsdag-fredag och det är skönt (att va hemma alltså). Just nu är det sjukt mycket på jobbet men det är bara att ta allt som det kommer och inte stressa i onödan och invänta semestern.

Annars har jag vart lite hängig den här veckan så det har inte blivit någon träning tyvärr. :( Kände redan i måndag att kroppen inte kändes helt okej och under veckan har jag haft ont i halsen och ev feber men jag har käkat värktabletter så det har funkat.

Nu ska jag kurera mig med lite päronconjak, Lillemor gav mig tipset att det hade funkat för henne så jag gör ett försök! ;) Antingen blir man ju bättre eller så blir man sämre, värre än så är det inte! :)

1 kommentar:

  1. Krya på dig nu, hoppas konjaken hjälpte =)

    Massa kramar!

    SvaraRadera