Sidvisningar förra veckan

16 februari 2011

Packa!!

Ja, kvällen har faktiskt innehållit lite packning. Det viktigaste är nerpackat nu, badkläder!! :) Kan faktiskt erkänna att jag packade först ner och sen packade jag upp lite. Ska försöka att inte packa ner så mycket utan ha mycket plats för shopping.

Det värsta är att det känns som man ska åka imorgon men än är det två dagar kvar att jobba. Snacket annars här hemma är enbart Thailand. Så mycket mer har jag väl inte att skriva för tillfället. Om det går som jag vill ska ni kunna följa oss lite i Thailand här på bloggen. Det ska finnas trådlöst i området som man kan "köpa" så jag hoppas det ska funka att blogga och lägga upp lite bilder! :)

Nej, nu har jag faktiskt inget vettigare att skriva så jag rundar av här!

1 kommentar:

  1. Hoppas det funkar, skulle gärna följa er resa, på lite håll då förstås ;)

    SvaraRadera