Sidvisningar förra veckan

2 juli 2014

Soffan

Ja då var man på plats i soffan igen. Har agerat lite napp så här på kvällskvisten till prinsessan men nu har hon iallafall däckat så snart är det även dags för mamman att däcka. Man vet ju aldrig hur länge man får sova som småbarnsförälder. :)

 Bvc-besöket gick iaf bra, skruttan väger nu 4960 g och är 55 cm vilket gör att hon vuxit 6 cm samt gått upp ca 1,5 kg sen hon föddes så gödd blir hon. Men det trodde vi inget annat då hon verkar vara nöjd för det mesta (om hon får som hon vill ;) ).

 Blir lite tid man sitter och ammar och då har man lite över att fundera på saker och just nu är det träning som rör sig huvudet på mig. Känner att jag vill och behöver träna upp min kropp igen. Sliter redan på ryggen så det behövs verkligen. Sen ska jag väl inte sticka under stolen med att jag gärna vill tighta till kroppen också. Var ju på god väg innan jag vart gravid när jag körde Boot Camp i 6 veckor.  Men det som är problemet just nu är ju tiden men det löser sig nog det med när man får lite mer rutiner och så är det motivationen men det tänkte jag att jag skulle utnyttja bloggen lite. Att jag gör mina mål "offentliga" istället för att bara tänka på dem. Återkommer mer inom detta.

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar